אילוסטרציה של פורץ, צילום aa-w depositpotos.com
אילוסטרציה של פורץ, צילום aa-w depositpotos.com

עדויות על אדם חשוד שמנסה לפרוץ למכוניות ולהיכנס לבתים

תושבים בשכונת גורדון מדווחים על אותו אדם, שמגיע בדרך כלל בימי שישי ועל כסף שנגנב מאחד הרכבים. "לא הייתי רוצה שבנותיי ייתקלו בו כשהן חוזרות מבית הספר", אומרת אחת מתושבות השכונה

פורסם בתאריך: 16.2.22 08:08

מלחיץ: בימים האחרונים הצטברו עדויות של תושבים על אדם חשוד המסתובב בשכונת גורדון. לפי התיאורים, מדובר בגבר באזור שנות ה-60 לחייו שנצפה ברחובות עמיר, בית"ר, דוד רזיאל וחנה רובינא. בחלק מהמקרים, כך על פי דיווחים, הוא ניסה לפתוח דלתות מכוניות, פנה לילדים בגינה, וניסה אף להיכנס לחצרות בתים.

אחד התושבים מספר: "האיש נצפה בשכונת גורדון בכיוון הרצליה צעירה כשהוא מציץ ברכבים, מנסה לפתוח דלתות ולוקח מה שאפשר, תוך שהוא מבקש לעבוד בגינה, ייתכן שהוא לא בקו השפויות. ראיתי אותו מציץ לרכב של שכנה שלי, פותח את הדלת של הרכב וכשהוא שם לב לנוכחות שלי הוא נבהל והלך. הודעתי לשכנה שמישהו מתעסק לה עם האוטו, הדלת נשארה חצי פתוחה והיא העידה שנעלם לה כסף מזומן מהרכב. הוא מוכר באזור ולצערי הוא גונב לאור יום. הבעיה היותר גדולה, שהוא מתקשר עם ילדים שמשחקים בגינות או הולכים ברחוב".

תושבת נוספת, משכונת הרצליה הצעירה, מספרת כי אותו אדם הגיע לביתה מספר פעמים, ניסה לפתוח את דלת מכוניתה ואף ניסה להיכנס לחצר ביתה: "הגבר הזה מסתובב כבר מספר ימי שישי רצופים עם מקל ביד בשכונה ומנסה להיכנס לבתים. להבנתי, פנו למוקד העירוני ולא הצליחו לאתר אותו. אני אישית לא אפנה ואשוחח עם בן אדם לא בריא בנפשו שמגיע אליי במהירות עם מקל, די מפחיד אותי. הוא הגיע אלינו לרחוב בשני ימי שישי ברצף בשעות הצהריים. מדובר באדם שניסה לפתוח את דלת מכוניתי וניסה להיכנס לחצרי כבר פעם שנייה ואף הצליח להיכנס לחצר של שכנתי. לא הייתי רוצה שבנותיי ייתקלו בו כשהן חוזרות מבית הספר. בעלי כבר נתן לו כסף פעם אחת, אבל זה לא הפריע לו לגנוב לנו את הפח הירוק ששייך לבית שלנו ולהסתובב איתו במשך כמה ימים".

 

עוד תושבת מעידה: "הוא ישב לפני שלושה ימים ביד לבנים בדשא מול חנות הגלידה. הייתי עם ארבעה ילדים ששיחקו שם והוא לא הוריד את העיניים מהילדים שלי. חייבים להיזהר!"

כאמור, האיש החשוד נראה גם ברחוב חנה רובינא, כך מספרת אחת התושבות: "ראיתי אותו אתמול ברחוב, נראה כבן שישים פלוס, מלוכלך מאוד, הולך עם ציוד של מנקה רחובות כמו של העירייה, ומבקש כסף. הוא ביקש גם ממני כסף".

מעיריית הרצליה נמסר: "לא קיבלנו פנייה למוקד העירוני. במידה ותגיע, היא תופנה מיד למשטרת ישראל שמטפלת בנושא גניבות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר