איש באזיקים Alexey_Seafarer depositphotos.com

כדורים חדרו לבתים: תושב יפו נעצר בחשד לירי בהרצליה

במהלך החודשיים האחרונים היו שלושה אירועי ירי בהרצליה. המשטרה: "קליעים חדרו לבתים ופגעו ברכבים, בנס לא נפגע איש"

פורסם בתאריך: 16.3.22 08:11

המשטרה עצרה ביום ראשון גבר מיפו, בן 26, בחשד למעורבות באירועי ירי בהרצליה במהלך החודשיים האחרונים. חקירת המשטרה נפתחה לפני כחודשיים עם קבלת דיווח על אירוע ירי בהרצליה, בו לא היו נפגעים, אך נגרם נזק לרכוש וכן בגין שני אירועי ירי נוספים. במהלך מעצרו, החשוד ניפץ את הנייד שלו ואיים על השוטרים בפגיעה בגופם. בדיון שהתקיים השבוע בבית משפט השלום בתל אביב הוארך מעצרו של החשוד בחמישה ימים ועד ליום 17.3.22. לפי צו המעצר, החשוד אף ביצע ירי יחד עם אחרים לבתי התושבים וכן גרם נזק לרכבים ובתים תוך סיכון חיי אדם. החקירה נמשכת.

בדיון בבית המשפט טען נציג המשטרה כי מדובר באירוע בו בוצע ירי לעבר תושבים בהרצליה, כאשר חלק מהקליעים חדרו לבתים ובנס לא נפגעו אנשים. לדברי נציג המשטרה מתנהלת חקירה סמויה מאז ה-11.1.22 ובסך הכל מדובר על שלושה אירועי ירי בהרצליה, שני אירועים המקושרים לחשוד ואחד על אדם אחר, כאשר אירוע הירי האחרון היה ב-6.3 עם מעורבות קטנוע שנתפס. מנגד, בא כוח החשוד, עו"ד שאדי כבהא, טען כי מרשו לא צריך להיות במעצר, מאחר ואין ראיות אמיתיות שמזהות את החשוד ככזה שביצע את העבירה ובנוסף אחותו מתחתנת בימים הקרובים.

שופטת בימ"ש השלום כריסטינה חילו-אסעד, קבעה בהחלטתה כי מצאה חשד סביר בשלב זה ביחס לאירועים הנטענים וכי העבירות המיוחסות לחשוד מקיימות עילת מעצר מסוג מסוכנות וקיימות פעולות חקירה המצדיקות את הותרתו במעצר. עוד ציינה השופטת חילו-אסעד, כי לחשוד הרשעות קודמות, הוא ריצה מאסרים ותלוי ועומד כנגדו כתב אישום בגין הפרת הוראה חוקית. מעצרו הוארך כאמור עד 17.3.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר