סימני נשיכת הפיטבול על רגלו של התושב
סימני נשיכת הפיטבול על רגלו של התושב

נשיכות ותקיפות: זוג כלבי פיטבול משוחררים מטיל אימה על תושבים ביד התשעה

תושבים בשכונה מתלוננים כי מזה תקופה ארוכה מסתובבים שני כלבי פיטבול שמשוחררים על ידי בעליהם ונושכים תושבים. "אי אפשר לחיות ככה, אנחנו זועקים לעזרה. הצילו!", הם אומרים

פורסם בתאריך: 2.8.22 08:29

איום כפול. זוג כלבי פיטבול מטיל אימה על תושבי שכונת יד התשע ובפרט על אלו שמתגוררים בסביבת רחובות רביבים והר סיני. בשבת האחרונה הותקף אחד התושבים ונפצע, ולמחרת כבר הגיע לתחנת המשטרה להגיש תלונה. דייר נוסף ששמע את זעקתו, הגיע לעזרתו ואף הוא ננשך. קדם לכך רצף אירועים בחודשים של תקיפות נוספות. תושבים מציינים כי הם חיים בתחושות אימה ואף חוששים לצאת מפתח ביתם.

א', שננשך בשבת, סיפר כיצד הותקף: "ירדתי במדרגות של הבניין לכיוון הרכב שלי שהיה לא רחוק. ראיתי את הכלבה אבל היא לא הייתה לידי, ולא ייחסתי לזה חשיבות. לפתע היא התקרבה אליי ונשכה אותי ברגל שמאל מתחת לברך. התחלתי לצרוח והיא עזבה את הרגל והתחילה לנבוח. מאחוריי הופיע עוד כלב שהצטרף אליה בנביחות. מישהו מהבניין צעק לי לברוח. הלכתי לאט כדי שלא יקפצו עליי וכשהייתי קרוב לאוטו התחלתי לרוץ. נפלתי, אבל הצלחתי להיכנס לרכב".

עוד מספר א', כי פנה למוקד העירוני: "כשהתקשרתי ענתה לי בחורה, שאמרה לי שישלחו את השירות הווטרינרי. אחרי כמה דקות התקשר מישהו מהשירות הווטרינרי ששאל מה קרה ואמר שיגיעו לסריקה. למחרת בבוקר הגשתי תלונה בתחנת המשטרה בהרצליה. אתמול בערב גיליתי שבעקבות הצרחות שלי אחד השכנים ירד כדי לבדוק מה קרה, והכלבה נשכה גם אותו".

שכנו של א', שחש לעזרתו וננשך גם הוא, סיפר: "שמעתי אותו צועק למטה, ירדתי אליו וגם אני חטפתי נשיכה ברגל והצלחתי להבריח את הכלבים. הבעלים לא ידע בכלל שהכלבים שלו בחוץ. כשאני הגעתי, אייל הספיק גם להיחלץ. כל התושבים בסביבה מודעים לבעיה, למשל יש דיירת אחרת בהיריון שסיפרה לי שהיא מפחדת לצאת מהבית מחשש שיקרה לה משהו. מעבר לזה, כשמשחררים את הכלבים האלה בלילה הם תופסים חתולים ברחוב וקורעים אותם לגזרים. זה לא יכול שבשנת 2022 בן אדם יפחד לצאת מהבית בגלל כלב מאיים".

 

דייר נוסף סיפר, כי גם הוא הותקף: "אני ועוד שכנים בבניין ומבניינים הסמוכים מזה יותר מחצי שנה חיים בפחד ובאיום מהכלבים המשוחררים שבעליהם גרים ברח' הרביבים. הכלבים מסוג פיטבול מסתובבים חופשי בין חצרות רחובות הר סיני ורביבים. לפני כמה חודשים הותקפתי בעצמי בלילה, כשחזרתי מהעבודה ע" אותם הכלבים. הם רצו לקראתי, ואחד מהם תקף אותי וקרע את המכנס. למזלי, לא נפצעתי, אבל במקרים אחרים הכלבים האלה תקפו את השכנה מהבניין שלי, נשכו ופצעו אותה ברגליים. בהמשך הכלבים האלה תקפו עוד שתי נשים ופצעו אותן ברגליים. מעבר לזה, בחצרות הבתים משחקים ילדים של השכנים וכל רגע הם נמצאים תחת סכנה של תקיפת הכלבים האלה. פשוט אי אפשר לחיות ככה אנחנו השכנים ועוברי אורח זועקים לעזרה. הצילו!".

תושבת נוספת סיפרה, כי גם חמותה הותקפה ע"י הכלבים בעת שהייתה עם בתה: "אני רואה את שני הכלבים קבוע, הם מול הבית שלי, כלבים מסוכנים, הם מסתובבים בלי רסן. אחד מהם תקף ונשך את חמותי לפני מספר חודשים, כשליוותה את הבת שלי. היא הגנה על בתי, אחרת היה נושך אותה. היא חטפה נשיכה ברגל ופנתה למשרד הבריאות, כדי לדעת אם היא צריכה חיסון. הכלב נכנס להסגר ל-10 ימים וחזר כרגיל. בנוסף, הבעלים נוהג לקחת את הכלבים למגרש כדורסל ליד, סוגר את השער ומשחרר אותם, למרות שיש שלט שאומר במפורש כי אסור להכניס לשם כלבים".

ממשטרת ישראל נמסר: "נפתחה חקירה הנמצאת בראשיתה".
מהעירייה נמסר: "הכלבה שנשכה נלקחה לכלבייה. העירייה תמשיך לאכוף את החוק במתן קנסות והחרמת הכלבים אם יהיה צורך בכך".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר