תקיפת מנהל חניון לב העיר בהרצליה, צילום מסרטון מצלמות אבטחה
תקיפת מנהל חניון לב העיר בהרצליה, צילום מסרטון מצלמות אבטחה

דניאל כהן, שהופיע בריאליטי של אייל גולן, חשוד בתקיפה המזעזעת של מנהל החניון בהרצליה (וידיאו)

מעצרו של החשוד בתקיפה החמורה הוארך בבית המשפט המחוזי. מצבו של מנהל החניון ממשיך להיות קשה אך יציב

פורסם בתאריך: 2.8.22 09:00

הותר לפרסום. דניאל כהן מהרצליה, שהופיע בגמר תוכנית הריאליטי "אייל גולן קורא לך", הוא החשוד העיקרי בתקיפת מנהל חניון לב העיר בהרצליה בתחילת השבוע. מבית החולים בילינסון אליו פונה מנהל החניון נמסר הבוקר כי מצבו קשה אך יציב.

כהן (30) ואחיו חשודים כי היו מעורבים בתקיפת מנהל החניון לאחר שזה העיר להם על חניה במקום. בסרטון שנחשף מהמקום בו תועד האירוע, נראה מנהל החניון ניגש לחשודים, ולאחר דין ודברים ביניהם, אחד החשודים מתחיל להפליא בו באגרופים, עד שזה נופל ארצה ופונה בניידת טיפול נמרץ לבית חולים בלינסון עם פגיעת ראש, ובהכרה מעורפלת. מעצרו של דניאל הוארך עד 3.8, בעוד אחיו שוחרר אמש בתום חקירה.

במשטרת ישראל ציינו לאחר האירוע: "בשעות הצהריים התקבל דיווח על תקיפת מנהל חניון בהרצליה ע"י שני חשודים, כאמור, לאחר שהעיר להם על חניה במקום. כתוצאה מהתקיפה, נפצע הקורבן באורח בינוני ונזקק לטיפול רפואי. שני החשודים נמלטו מהמקום ובעקבות חקירה מהירה ומאומצת הצליחה המשטרה לאתר אותם והם נעצרו לחקירה. היום (ראשון) תבקש המשטרה להאריך את מעצרם של שני החשודים, תושבי הרצליה, בבית המשפט".

אתמול נמסר מהמשטרה: "בהמשך להודעה מאמש על מעצר שני חשודים במעורבות בתקיפה בחניון בהרצליה, האריך אתמול בימ"ש השלום בת"א את מעצרו של החשוד העיקרי עד לתאריך 3.8.22. החשוד השני שוחרר אמש בתום חקירתו בתחנה. חקירת האירוע נמשכת.

צפו: מנהל חניון בהרצליה הותקף קשות לאחר שהעיר על חניה לא תקינה

ראש עיריית הרצליה משה פדלון אמר: "מזעזע ומקומם שאדם מותקף באלימות רק בשל העובדה שניסה למלא את תפקידו כראוי. אני מייחל לרפואה שלמה למנהל החניון ומצפה שהאירוע ייחקר וימוצו ההליכים כנגד התוקפים במלוא חומרת הדין".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר