החברה לאמנות ולתרבות הרצליה

קיץ חם בהרצליה: מופעים, הצגות, סרטים, תערוכות ואירועים מיוחדים לילדים ולכל המשפחה

לכם רק נשאר להחליט איפה אתם מבלים: בתרבותיה, החברה לאמנות ולתרבות הרצליה, מציעים במהלך חודשי הקיץ פעילות תרבות ואמנות מגוונת וענפה. כל הפרטים בכתבה

פורסם בתאריך: 1.7.23 23:11

חופשת הקיץ היא לא רק ים ובריכה, צימרים בארץ או טיסות לחו"ל. את חלקה הגדול של חופשת הקיץ אנחנו רוצים לבלות בפעילויות שונות קרוב לבית.  בתרבותיה – החברה לאמנות ולתרבות הרצליה, מציעים במהלך חודשי הקיץ, יולי ואוגוסט, פעילות תרבות ואמנות מגוונת וענפה. הפעילות כוללת מופעים, הצגות, סרטים, תערוכות ואירועים ייחודים. לכם רק נשאר להחליט איפה אתם מבלים.

אז מה מחכה לנו הקיץ? אלו הפעילויות הרבות והמגוונות שמצפות לתושבי הרצליה ואורחיה

פיקניק אמנות לכל המשפחה, הרצליה

פיקניק אמנות לכל המשפחה, הרצליה

"פיקניק אומנות" – אירוע קיץ משפחתי, יצירתי, כייפי וקסום – שיתוף פעולה של מוז"ה ומרכז אגדה לגיל הרך

כמיטב המסורת, זו השנה השביעית שההורים והילדים מוזמנים לסיים את השבוע עם חיוך ענק על הפנים ולהיפגש באירוע אומנות, צבע ודמיון. האירוע הוא פרי שיתוף פעולה של מוז"ה – אגף החינוך של מוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית ומרכז אגדה לגיל הרך והוא כולל מתחם עם פעילויות יצירה ולאחריהן מופע לכל המשפחה.

"פיקניק אומנות" מזמין את הקהל ליצור מתוך התבוננות על הקשרים והיחסים שלנו עם העולם.

6/7/23 "מקום משלי" – פעילות יצירה העוסקת באופן שאנו מייצרים את המקום שלנו בעולם ומתמקמים בו.

13/7/23 "ארוחה משפחתית" – פעילות שתרחיב את ההתבוננות לתא המשפחתי.

20/7/23 "ביחד" – הקבוצות שאליהן אנחנו משתייכים.

אירועי פיקניק אמנות יתקיימו בימי חמישי בין השעות 17:00-19:00. בשעה 17:00 תתקיים פעילות יצירה באזור גן הפסלים. בשעה 18:00 יתקיים מופע לכל המשפחה באמפי בית יד לבנים. הכניסה חופשית לציבור הרחב ללא תשלום או הרשמה מראש.

סרטים בהרצליה 2023, תרבות הרצליה

סרטים בהרצליה 2023, תרבות הרצליה

רביעי מהסרטים של סינמטק הרצליה ואגף לתרבות, קהילה ונוער של עיריית הרצליה ובהנחיית בני נוער ממועצת הנוער.

אחרי ההצלחה המסחררת בקיץ הקודם, 'רביעי מהסרטים' חוזר ובענק. במהלך חופשת הקיץ יתקיימו בימי רביעי הקרנות של סרטי הילדים הכי שווים ונצפים על מסך עצום. המשתתפים ייהנו מפופקורן חינם, פינות יצירה מושלמות ופינת צילום של סצנות מהסרטים. המקום יעוצב עם תפאורה ואביזרי ענק, שטיח אדום, כוכבים ועוד אינסוף הפתעות.

רשימת הסרטים:

5/7/2023 החתול של שרק – משאלה אחת ודי. החתול הכי מפורסם בעולם מגלה שמתשע הנשמות איתן נולד נשארה רק נשמה אחת ואחרונה. בשביל לברוח מגורלו שרודף אותו, הוא יוצא למסע מצחיק ומטורף בעולם האגדות כדי להשיג מכוכב המשאלות משאלה אחת ודי: הזדמנות להתחיל מחדש.

12/7/2023 ליגת סופר פטס – סרט אנימציה מבית היוצר של DC קומיקס וורנר אנימיישן. הכלב של סופרמן בעל כוחות העל, קריפטו, חובר לחבורה של חיות מחמד שקיבלו כוחות על בטעות ועכשיו נדרשים להציל את העולם.

19/7/2023 האחים סופר מריו – שיתוף פעולה בין אילומניישן, הסטודיו מאחורי סרטי "המיניונים" וחברת משחקי הוידיאו הידועה ביותר נינטנדו. בסרט "האחים סופר מריו" דמותו האהובה של השרבב הכי קופצני בעולם מגיעה הישר למסך הגדול בסרט אנימציה לכל המשפחה שלא נראה כמוהו.

9/8/2023 ארנגול ושודדי האוצר האבוד – מלך, חובב ארכיאולוגיה והרפתקאות, מוצא ביערות תינוק נטוש אך שונה: הוא חצי ארנב וחצי תרנגול. הוא מחליט לאמצו ולגדלו כבנו שלו. ארנגול גדל להיות סקרן וחובב הרפתקאות כמו אביו, אך הוא מושא ללעג בגלל השוני שבו. כאשר הממלכה בסכנת השתלטות של הדוד הרע שלו, ארנגול מחליט לצאת למסע, מלווה בחברו הצב ובואשית שובבה ואמיצה, בכדי להציל את עמו.

16/8/2023 מלך האריות (1994) – סרט הרפתקאות מוזיקלי אמריקאי בהנפשה קלאסית של וולט דיסני משנת 1994.

23/8/2023 מוריס המדהים – מוריס, הוא החתול הכי מטורלל שתפגשו. הוא סרקסטי, עצל, מצחיק, אך יש לו לב של זהב. מוריס, לוכד עכברים ידוע, אך מעט יודעים כי הוא חברם הטוב שמשחרר אותם מיד לאחר מכן. בעיירה חדשה אליו הם מגיעים, הם נחשפים להרפתקה מסוכנת כאשר אדון מסתורי ואפל מעלים דמויות מהעיירה. מוריס, יחד עם חבריו עכברים חוברים לילדה חיננית ושובבה, ולילד המחפש כוחות נסתרים בעצמו ויחד הם צוללים לאחת ההרפתקאות המלהיבות והמקוריות שתפגשו.

הלו"ז:

בשעה 17:00 פינות יצירה בהשראת הסרטים.
בשעה 18:00 תחל הקרנת הסרטים.
הפעילות תתקיים ברחבת שער העיר (בן גוריון 22) והכניסה חופשית.

ילדידה, תרבות הרצליה

ילדידה, תרבות הרצליה

ילדידה – קיץ של הצגות בימי שבת במרכז דידה:

בימי שבת, בחופשת הקיץ, יתקיימו במרכז דידה ברחוב יוסף נבו 18, הצגות ילדים במחיר של 45 שקלים בלבד לכרטיס. היכנסו כאן ללינק ומהרו לרכוש כרטיסים

1/7/2023 האריה של הלן – תיאטרון אלמינא. עיבוד רענן ופיוטי לספרו של קרוקט ג'ונסון "האריה של אלן". הסיפור מתאר חברות אמיצה, בין אלן הילדה והאריה – צעצוע הבד שלה, איתו היא משחקת, ממציאה הרפתקאות נועזות ומשוחחת על דברים חשובים מאוד. היא משתפת אותו ברגעים של פחד, משאלות לב ושמחה. המפגש בין השניים מרגש, משעשע ונוגע ללב, ותמיד מתרחש בחדרה של אלן, שם מתעוררים לחיים, דמיון, משחק ויצירה שאין להם גבול בזמן ובמרחב.

15/7/2023 אפצ'י – תיאטרון דוואי. הצגת ליצנות ללא מילים המספרת על יום בחייו של ליצן מצונן.
ההצגה מביאה יום בחייו של ליצן מבולבל וקלמזי, שממש רוצה ללכת לדוג, אבל בסוף מוצא עצמו מצונן ומנוזל מכדי לצאת מהבית.

29/7/2023 ספר השיאים של פוז – תיאטרון המדטיק. ע"פ ספרו של דויד גרוסמן. פוז הארנב הנמרץ חולם לשבור שיא עולמי. הוא נחוש למצוא שיא מיוחד שאותו יוכל לשבור ולהיכנס באמצעותו לספר השיאים אבל עמיקוד, אחיו הגדול והקנאי, לא מאמין שפוז יצליח. בכל פעם שפוז מנסה לשבור שיא חדש שהמציא, עמיקוד מכריז שיש כבר שיא כזה ושהוא נשבר כבר מזמן, ושבכלל לא נותרו בעולם שיאים שאפשר עוד לשבור. פוז העצוב לא מוותר, הוא ממשיך לחשוב על שיאים מקוריים ומשעשעים – אך עמיקוד מכשיל אותו שוב ושוב. רק כשפוז כבר מיואש לחלוטין מתגלה האמת: עמיקוד שיקר כדי להכשיל את אחיו, ופוז – הוא כבר הפך לשיאן עולמי בעזרת כוח רצון ודמיון מפותח. צמד האחים יצטרכו למצוא את הדרך לסלוח זה לזה ולהשלים. הצגה ליצנית ומשעשעת על שני אחים ארנבים, על קנאה עזה ועל אהבה גדולה.

12/8/2023 סימון העכבר – תיאטרון עצמאי. הצגה מוסיקלית לילדים עם דמיון. סימון הוא לא ילד רגיל, וגם לא סתם עכברון. הוא סקרן, יצירתי ומלא בדמיון. הילדים יוצאים למסע עם סימון, משתעשעים איתו בעוד רעיון ועוזרים לו לבסוף להבין כיצד משתמשים במתנות הנמצאות אצלו בארון. ההצגה מלווה בפסקול מקורי ובשפה עשירה ומחורזת. בתחילת ההצגה כל ילד מקבל מטפחת כחולה

26/8/203 סיפרו של פרדיננד – תיאטרון המדטיק. עפ"י רב-המכר הקלאסי מאת מונרו ליף. סיפור מיוחד במינו על עגל מתוק שבחר לא ללכת עם העדר. כל הפרים אוהבים להילחם ולנגוח זה בזה, אבל לא פרדיננד. הוא אוהב לשבת בצל העץ ולהריח פרחים. הפרים במרעה לא מבינים למה פרדיננד כל כך שונה אבל הכל משתנה כשיום אחד הוא מתיישב בטעות על דבורה ומכאן הופכת העלילה לסיפור מתח מרתק ובלתי צפוי עד הסוף המפתיע. ‏
הצגת יחיד מוסיקלית מצחיקה ומרגשת.

מופעי ילדים היכל בעיר, תרבות הרצליה

מופעי ילדים היכל בעיר, תרבות הרצליה

מופעי קיץ לילדים בהיכל בעיר:

היכל בעיר מזמין את ילדי הרצליה לקיץ מלא הופעות והצגות לילדים, עם שירים, צחוק, צבע ושמחה, פה ממש ליד הבית. מהרו לשריין כרטיסים בלינק הבא: https://did.li/tYsaa

4/7/2023 – חברים מהחלום. מופע מוזיקלי. לכל אחד מאיתנו יש חברים ולכל אחד מאיתנו יש חלומות, וכשהחברים והחלומות נפגשים יחד זו הולכת להיות שעה של נחת. מופע על חברות וחברים עם סיפורים ושירים על מציאות ודמיון, והמון הפתעות. השחקנים מזמינים את הילדים לקחת חלק במשחקי תפקידים עם שלל תלבושות ודמויות מפתיעות בשעה של כיף והמון חוויות.

11/7/23 – בנצי. מחזמר עפ"י הסיפור "Elmer " מאת דויד מק'קי. סיפורו של פיל שנולד צבעוני והיה שונה מכל חבריו הפילים האפורים הרגילים. כולם צחקו איתו וממנו אך הוא הצטער על היותו שונה. יום אחד כשהתפלש בפירות יער שנשרו מן העץ הפך להיות אפור כמו כל הפילים האחרים ושמח על כך מאוד. אך אז גילה שכל חבריו הפילים עצובים ומודאגים מהיעדרותו. לבסוף הבין כי עצם היותו שונה הופך אותו להיות מיוחד.

19/7/23 – ביטלס לכל המשפחה. מופע מוסיקלי מיוחד משירי הביטלס המותאם לילדים ולמבוגרים. להקת מג'יקל מיסטרי טור בהופעה מסיבתית ומיוחדת שהיא כולה הפנינג גדול של ילדים והורים וביטלס . המופע מציג את להיטיהם הגדולים של הביטלס (באנגלית) לצד קטעי קישור משעשעים בשפה העברית, סרטונים וקטעי אנימציה, כאשר הילדים הופכים לשותפים פעילים במופע. במופע תפגשו שירים של החיפושיות מכל הזמנים ומכל הסגנונות.

25/7/23 – הדייג ודג הזהב. עיבוד חדש מוסיקלי ותיאטרלי לאגדה הנודעת המספרת את סיפורם של זוג דייגים עניים, השמחים בחלקם, עד אשר דג הדייג את דג הזהב המבטיח למלא כל משאלה תמורת שחרורו. הבעל והאישה המבקשים עושר, פאר ונכסים רבים לא מסתפקים בכך ודורשים מדג הזהב להיות למשרתם האישי ולבסוף מאבדים את כל אשר קיבלו וחוזרים להיות עניים כפי שהיו. רק אז למדו השניים כי יש להסתפק במועט ולשמוח בחלקך. השניים מתנחמים באהבתם זה לזו ובזיכרונות בהם היו רגעים בודדים של עושר.

1/8/23 – צלילי קסם עם ניצה שאול אש גיטרות ופלמנקו. מופע מולטימדיה לילדים, סוחף, מרתק ומלא הומור על הצועניות בספרד. במופע "אש גיטרות ופלמנקו", ניצה חולמת להיות רקדנית פלמנקו. היא מנסה בכל דרך ללמוד להקיש בקצב ברגליים, לנגן בקסטנייטות, להשתמש במניפה ובצעיף. במופע שזורים סיפורי האהבה הסוערים של הצועניות ובראשן כרמן הגדולה מכולן. אפילו דון קישוט ונושא כליו סנשו פנשה מגיעים לביקור.
בסוף המופע סדנת פלמנקו קצרה ומקפיצה. אולה.

8/8/23 – הכל אני יכול בחופש הגדול. מופע קיצי מוסיקלי, הפעלתי ומשעשע עם השחקן רונן גולדפרב המזמין את הילדים להתענג על כל הדברים הטובים שהחופש הגדול והקיץ יכולים להציע: ים, בריכה, שמש, ארטיק, טיולים וחברים. השחקנים ממחיזים סיפורים ושירים קיציים: אני והגלשן שלי, הכל אני יכול, לטיול יצאנו ועוד וכן מזהיר מסכנות שאורבות לנו בקיץ: זהירות בדרכים, חשיפה ממושכת לשמש ועוד.

29/8/23 – איה אאוץ אווה. ההצגה זכתה ב- 3 פרסי הבמה: הצגת השנה, במאי השנה, עיצוב התלבושות של השנה. במקום סודי, לא רחוק מכאן גרה משפחה מיוחדת במינה: אמא אווה וילדיה איה, אי, אח, ואאוץ'. זאת משפחה מאוד מיוחדת, הם מרפאים פצעים. זאת המשפחה העסוקה ביותר שראיתם בחייכם. כל מי שמקבל מכה קטנה או גדולה קורא ואומר את הקוד: איה, אאוץ', אווה, מגיע אליו היצור הרלוונטי ומטפל במטה קסמים בכל מכה/חבלה. מסקנה: אם כואב לכם, אל תשמרו בפנים, הוציאו החוצה והכל יסתדר במהרה.

שמשיה, שישי משפחתי, תרבות הרצליה

שמשיה, שישי משפחתי, תרבות הרצליה

ש.מ.ש.י.ה – שישי משפחתי במוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית.

במהלך ימי שישי בחודש אוגוסט, תתקיים פעילות קיץ עצמאית למשפחות בתערוכת החדשות במוזיאון ובסדנאות מוז"ה – אגף החינוך של המוזיאון.
הפעילות תתקיים בימי שישי: 4/8/2023, 11/8/2023, 18/8/2023, 25/8/23 בין השעות 10:00-14:00 הכניסה חופשית.

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר