סגן ראש העירייה עופר לוי.
סגן ראש העירייה עופר לוי. צילום: דוברות העירייה

3,500 רצים ישתתפו בשבת בבוקר במירוץ הרצליה

המשתתפים ירוצו בשלושה מיקצים, שניים תחרותיים ואחד עממי. "שנים חלמתי על זה", אומרת חן פינק, מורה בתיכון היובל שתשתתף בפעם הראשונה. כל הפרטים על הרחובות שייסגרו והסדרי התנועה בכתבה

פורסם בתאריך: 2.5.19 21:02

3,500 איש ישתתפו בשבת הקרובה, ה- 4.5, במרוץ הרצליה ע"ש יוסי אבני. במירוץ יתקיימו שלושה מיקצים: 2 ק"מ (עד גיל 16), 5 ק"מ ו-10 ק"מ. כ-2,400 רצים ישתתפו במרוצים התחרותיים ל-10 ק"מ ו-5 ק"מ, וכ-1,100 משתתפים נוספים ירוצו במרוץ העממי ל-2 ק"מ. בשנה שעברה השתתפו במרוץ 3,400 אצנים. נקודת הזינוק של כל המקצים ץהיה מהכניסה לפארק ברחוב יוסף נבו פינת אייבי נתן ומשם ימשיכו הרצים לכיוון הירידה לאיילון צפון וירוצו על כביש איילון צפון בין 1.5 ק"מ ל-5 ק"מ לפי אורך המקצה ויחזרו לכיוון הפארק. משתתפי המרוץ יתכנסו מהשעה 5:45 ברחבת האצטדיון העירוני כניסה ראשית מרחוב יוסף נבו, פינת אייבי נתן לצורך הרשמה וקבלת הערכות. המקצה הראשון שייצא לדרך הוא של 5 ק"מ התחרותי ויוזנק בשעה 6:30 בבוקר. המקצה השני שיוזנק הוא מקצה ה-10 ק"מ תחרותי בשעה 7:05 והמקצה האחרון של 2 ק"מ העממי יוזנק בשעה 8:30. בשעה 9:15 יתקיים טקס הסיום ובו יוענקו הגביעים לזוכים. מובילי המרוץ שידאגו שלא תטעו בדרך הם קבוצת bikeguide ממודיעין שבה 250 רוכבים צעירים בקבוצות שונות. המרוץ מאורגן ומנוהל בשיתוף עיריית הרצליה, מועדון "איילות", "ריל טיימינג", ונותני חסות מסחריים. החל משעה 05:00 עד השעה 11:00 יופעל מתחם אקספו, ויכלול דוכני מכירת ציוד ספורט, נעלים, מדרסים ומשקפיים.

חן פינק, מחנכת כיתה י"ב ומורה לביולוגיה בתיכון היובל, תרוץ השנה בפעם הראשונה במרוץ הרצליה. "זה המרוץ הראשון שאני אשתתף בו", היא אומרת, "היה לי חלום הרבה שנים לרוץ וניסיתי כמה פעמים להתאמן לבד ולא הצלחתי להתמיד. כמה פעמים רציתי להצטרף לקבוצת הריצה של מאמן הריצה אורי ארבל, אבל לא הצלחתי להגיע לאימונים. יום אחד ראיתי בפייסבוק שאחד המתאמנים של אורי רץ 10 ק"מ אחרי שהתחיל מאפס והתאמן במשך חצי שנה וזה נתן לי בוסט. אמרתי לעצמי שאם הוא יכול אז גם אני יכולה. הצטרפתי לקבוצת ריצה של בנות שאורי מאמן בנובמבר ונרשמתי למרוץ ואני מתמידה ומאוד אוהבת לרוץ אבל זה לא פשוט. עוד לא רצתי 10 ק"מ אז אני קצת לחוצה ומאוד מתרגשת. תמיד ידעתי שאני רוצה לרוץ מרחקים ארוכים והיתה לי מטרה להגיע ל-10 ק"מ. קיבלתי אתמול הודעת טקסט עם מספר החזה שלי וזה ריגש אותי. עבורי המרוץ הזה הוא גם סגירת מעגל. יוסי אבני שעל שמו נקרא המרוץ ארגן לפני 20 שנה מרוץ על שם אח שלי גל רודובסקי ז"ל שנהרג באסון השייטת בשנת 97".

סגן ראש עיריית הרצליה והממונה על הספורט ואיכות הסביבה בעירייה, עופר לוי, אמר: "עיריית הרצליה מחויבת לקידום אורח חיים בריא, ספורטיבי ומקיימת מגוון אירועים לצורך כך. אני קורא לכל תושבי העיר לצאת מהבית, להתנתק מהמסכים ולעשות ספורט בפארקים, בגנים, במתקנים ובחופים היפים שיש לעיר שלנו להציע".

הכבישים שיחסמו לתנועה במשך האירוע:
כביש 20 מהרצליה לשפיים סגור מהשעה 06:00 עד 09:00
הירידה מרחוב בגין לכביש 20 סגורה מהשעה 06:00 עד 09:00
רחוב יוסף נבו מחניית הקניון עד רחוב אייבי נתן בנתיב בצד מזרח סגור מהשעה 03:30 עד השעה 11:00
שדרות שבעת הכוכבים מז'בוטינסקי מערבה סגור משעה 06:00 עד 09:30
רחוב בן ציון מיכאלי מקניון שבעת הכוכבים עד תחנת הרכבת סגור מהשעה 06:00 עד השעה 10:00
רחוב יוסף נבו מז'בוטינסקי עד רחוב אייבי נתן סגור מהשעה 06:00 עד 10:00
לצורך קיום מרוץ הרצליה יחסמו אזורי החניה החל מיום חמישי 3.5.19 בבוקר ברחוב נבו בסמוך לפארק הרצליה ובקטע המערבי מהכניסה הראשית לפארק עד מגרש האימונים.

הגעה וחניה למרוץ ולמתחם ה'אקספו' הינה דרך רחוב ז'בוטינסקי וכניסה ברחוב אייבי נתן לחניוני היכל אומנויות הבמה, חניון הספורטק והחניון של קניון שבעת הכוכבים הסמוכים לנקודת הזינוק וכן בחניוני הקאנטרי ותיכון חדש שהינם גם בטווח הליכה קצר.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר