נציגי הצופים עם נציגות ארגון אלמנות ויתומי צה"ל
נציגי הצופים עם נציגות ארגון אלמנות ויתומי צה"ל

חניכים מכל שבטי הצופים בהרצליה יחלקו שי ואיגרת לכ-130 אלמנות ויתומי צה"ל

"אנחנו שמחים לצאת לקהילה ולקחת חלק גם בדברים הטובים וגם בקשים", אומר רכז ההדרכה ההנהגתי לירן לניאדו

פורסם בתאריך: 5.5.19 07:29

לקראת יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, יחלקו 400 חניכי השכבה הבוגרת של כל שבטי הצופים בהרצליה שי – נר זיכרון בכלי זכוכית בצבעים כחול לבן – ואיגרת למשפחות של אלמנות ויתומי צה"ל בעיר. הפרויקט הוא יוזמה של המחלקה לנוער וקהילה בעיריית הרצליה. בני הנוער נפגשו עם נציגת ארגון אלמנות ויתומות צה"ל בהרצליה אילה רזי ושמעו על פעילות הארגון ועל הקשר עם המשפחות על מנת לייצר עבורן מעגל תמיכה ולהכיר את סיפורי הגבורה של הנופלים.

נר הזיכרון

האגרת

האגרת

לירן לניאדו, רכז הדרכה הנהגתי בהנהגת הצוק ואחראי על העיר הרצליה: "אילה רזי הגיעה להרצאה לפני כשבוע וחצי בשבט רשפים וסיפרה את הסיפור האישי שלה. היא דיברה על חשיבות הקשר עם האלמנות והיתומים של צה"ל ועל הארגון עצמו. חניכים בכיתות י' עד י"ב מכל חמשת השבטים בעיר יחלקו בראשון ושני שי ואיגרת לכ-130 אלמנות ויתומי צה"ל. אנחנו שמחים לצאת לקהילה ולקחת חלק גם בדברים הטובים וגם בקשים ורואים ערך מאוד גדול בלקחת חלק בחיי הקהילה בעיר".

"זו הפעם הראשונה שמוענקת תשומת לב לארגון אלמנות ויתומי צה"ל שלא היה עד היום מיוצג בעיריית הרצליה", אומרת רזי, "לפני כשנתיים התבקשתי על ידי יו"ר הארגון תמי שלח, שיזמה את הפרויקט הזה, לשמש כנציגה של הארגון בעיריית הרצליה. אחת לחודש מתקיימת פעילויות של הארגון, אם זה הרצאות בבית קינן וטיולים. אני חושבת שזה מאוד ראוי שנשתף את הצופים בחלוקת נר הזיכרון לאלמנות ויתומי צה"ל ואנחנו מודים לעיריית הרצליה על שיתוף הפעולה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר