עמדת הטעינה בחניון שער העיר. צילום יח"צ
עמדת הטעינה בחניון שער העיר. צילום יח"צ

מחוברת לזרם: עמדת טעינה רביעית לרכבים חשמליים הוקמה בהרצליה

בעלי רכבים חשמליים יכולים מעכשיו להטעין את הרכבים גם בחניון שער העיר. שלוש עמדות טעינה דומות כבר פועלות באזור התעשייה

פורסם בתאריך: 11.6.19 14:17

חברת מילגם EVedge התקינה באחרונה עמדת טעינה לרכב חשמלי בחניון שער העיר. זו עמדת הטעינה הרביעית שמוקמת בהרצליה.

מהחברה נמסר כי העמדה החדשה, שהוקמה במסגרת עבודות להקמת רשת ארצית של עמדות טעינת רכב חשמלי, תומכות בכל  סוגי הטעינה (AC ו-DC), עבור כל מותגי הרכב. "חשיבות המרחב המוניציפאלי לחדירת כלי הרכב החשמליים בישראל היא רבה, אף יותר ממקומות אחרים בעולם, זאת בין היתר על בסיס ההנחה שליותר ממחצית מהישראלים אין גישה לחניה פרטית ועל כן קיימת חשיבות רבה לעמדות הטעינה ברחובות ובמרחבים ציבוריים הנגישים לכל", מסרה החברה, "מילגם EVedge הציבה לה למטרה לפרוס עמדות בעשרות רשויות עד סוף השנה. עד כה כבר חתמה החברה הסכמים להקמת עמדות טעינה, בין היתר, בנתניה, תל אביב, רמת גן, הוד השרון, בנימינה – גבעת עדה ואור יהודה".

נזכיר שבפברואר הודיעה העירייה על הצבת עמדות טעינה לרכבים חשמליים, באמצעות החברה לפיתוח הרצליה, גם בחניון משכית ובחניון גלגלי הפלדה. העמדה הראשונה הוצבה בסוף שנת 2018 בחניון המנופים. כל העמדות האלה כפולות, מדגם AC, והטעינה היא בחיוב מינימלי של שקל לארבע שעות טעינה.

טומי דויטש, מנהל הפעילות של מילגם EVedge: "אני מברך את עיריית הרצליה ואת החברה לפיתוח הרצליה על שבחרו להצטרף לאחת המהפכות המשמעותיות ביותר בעולם הרכב ולהיות בין הערים הראשונות בישראל המקדמות שימוש ברכבים חשמליים, נקיים וידידותיים לסביבה. אנו גאים ושמחים להיות שותפים לדרך ומבטיחים לספק את הסטנדרט הגבוה ביותר של איכות ושירות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר