יוסי וקסלר וזוגתו שושנה פרנקל בתום טקס הפתיחה ליד שער המוזאון שעליו כרזת התערוכה

מפגשים ברומניה: האמן ההרצלייני יוסי וקסלר מציג תערוכה במוזיאון בקלוז'-נפוקה

וקסלר, יו"ר ארגון אמני הרצליה, משתף פעולה בתערוכה עם האמן הרומני מריוס מושוצן. "תגובות הקהל היו מאוד מעודדות, כולל אנשי אמנות", הוא מספר

פורסם בתאריך: 6.8.19 18:43

האמן ההרצלייני יוסי וקסלר מציג כעת תערוכת ציורים שלו, הנקראת "מפגשים", המפגישה בינו לבין אמן רומני בשם מריוס מושוצן, במוזיאון האמנות של העיר קלוז'-נפוקה, העיר השנייה בגודלה וחשיבותה ברומניה. בתערוכה מוצגים ציורים של השניים, בהם ציורים של נופים, דמויות וכן ציורים מופשטים.

התערוכה של יוסי וקסלר במוזיאון האמנות של קלוז'-נפוקה

וקסלר, בן 74, פנסיונר, הוא אמן ותיק וחבר ארגון אמני הרצליה ויו"ר הארגון כשמונה חודשים. הוא החל לצייר עוד כשהיה תלמיד תיכון ולמד בבית הספר הגבוה לציור, היום קלישר 5. הוא עבד בתחום המחשבים ובמקביל עסק כל השנים בציור. "היצירות שלי התקבלו בהתלהבות על ידי אנשי המקצוע במוזיאון ובראשם מנהלו של המוזיאון והאוצר הראשי שלו פרופ' לוצ'אן נאסטאסה-קובץ'", מספר וקסלר, "כתוצאה מכך נוצרה מערכת יחסים שככל הנראה תניב שיתוף פעולה אמנותי גם בעתיד. עלי לציין שגם תגובות הקהל היו מאוד מעודדות, כולל אנשי אמנות".

וקסלר ארגן לחלק מחברי ארגון אמני הרצליה להציג את עבודותיהם ב-Turnul Croitorilor בעיר קלוז', בין 13-2 בספטמבר. בתערוכה ישתתפו, בנוסף לוקסלר, בלה רוזנבאום, יעקב חרב און, לב מלמוד, מיקי לרר, מיקי טנט ודולי דרזנר. התערוכה מאורגנת על ידי ועד ארגון אמני הרצליה, בשיתוף פעולה עם הנהלת Turnul Croitorilor, ובעלות הובלת היצירות בלבד.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר