דור כהן (מימין) ואביאל בלכר

שני הצעירים האלה יעשו כמעט הכל כדי לקדם את הסטרטאפ שלהם, ואתם יכולים רק להרוויח מזה

דור כהן ואביאל בלכר יורידו לכם את הכלב, יסחבו עבורכם את הקניות מהסופר, יוציאו את הילדים שלכם מהגן או ילמדו אותם חשבון. הכל כדי לקדם את הסטרטאפ שלהם, שאמור לעזור לנהגים שמחפשים חניה. וכמה זה יעלה לכם? כמה שתרצו

פורסם בתאריך: 13.9.19 08:46

אין לכם זמן לאסוף חבילות מהדואר? הייתם שמחים שמישהו יעזור לכם לסחוב את הקניות מהסופר? זקוקים לדוגווקר או בייביסיטר? תושב הרצליה דור כהן, בן 22, וחברו אביאל בלכר, מציעים לעשות עבורכם את המטלות שאין לכם זמן לעשותן או פשוט אין לכם חשק לעשותן, ועל הדרך לגייס כסף לסטארטאפ שלהם. וכמה השירות שלהם עולה? כמה שנראה לכם.

"יש לי חבר טוב שהכרנו בצבא, אביאל, והיינו יושבים בשמירות ובשבתות ומעלים כל מיני רעיונות", מספר כהן, "אביאל העלה רעיון איך לפתור את מצוקת החניה במרכז הארץ ואני קידמתי אותו קצת הלאה. הזנחנו את זה קצת למשך תקופה, ואז חבר שלי נסע לשבוע לחו"ל והציע לי לגור בינתיים בדירה שלו ולשמור לו עליה. קפצתי על הרעיון והצעתי לאביאל שיצטרף אלי ושאולי ננסה לקדם את הרעיון שלנו וננסה לחסוך קצת כסף כדי לבחון את השטח. הצעתי שעל הדרך גם נעשה משהו חווייתי בשבוע הזה ונציע לאנשים עזרה לעשות עבורם את הדברים שהם לא יכולים לעשות או שאין להם כוח לעשות תמורת תשלום. החלטנו שלא נקבע עבורם את המחיר אלא ניתן להם להחליט כמה הם רוצים לשלם עבור השירות".

לפני כשבועיים פרסמו כהן ובלכר פוסט בכמה קבוצות בפייסבוק שבו הם מציעים לעזור לאנשים תמורת תשלום בשמירה על בתים או כלבים או בייביסיטר, איסוף ילדים מהגנים, איסוף תרופות מבתי מרקחת, איסוף בגדים מהמכבסה, איסוף משלוחים מדואר ישראל, שינוע ציוד וניירת, שיעורי חשבון לילדים, ביצוע טסט לרכב או לקחת את הרכב לטיפול במוסך, ביצוע קניות בסופר ועוד.

"אנו שני חבר׳ה צעירים בני 22 אשר עובדים בימים אלו על סטארטאפ, בעקבות כך אנו מחפשים דרכים מקוריות לגייס כסף", כתבו השניים בפוסט, "כשני בחורים צעירים אשר מתנגדים לעבוד בעבודות בנאליות ולהיות מתוגמלים בהתאם לכמות שעות העבודה ולא על איכות העבודה החלטנו לגייס את הכסף באמצעות עזרה לכל האדם אשר חפץ בה. … חשוב לנו לציין כי איננו עובדים על סמך מחירון כזה או אחר וכי כל תמיכה שנבצע נתוגמל בסכום אותו אתם תבחרו להעניק לנו, אשר בסופו יקרב אותנו ליעד".

אילו עבודות עשיתם במשך אותו השבוע?

"פינינו שתי עליות גג ועזרנו לפנות עבור משפחה חפצים מהדירה אחרי שהם עברו ממנה, אספנו חבילות מהדואר, עשינו בייביסיטר ודוגסיטר. יש לנו רקע עם ילדים – אביאל עבד עם ילדים בנוער העובד ואני כבר חמש שנים עובד בצהרונים ובבתי ספר ואני מתכוון ללמוד חינוך. אנחנו פתוחים לכל הצעה, אפילו אם זה משהו קטן. אנחנו באים ממקום של לעזור לאנשים בלי חשיבה על הרווח הכספי. אנחנו רוצים לעשות משהו עם ערך. אנשים משלמים לנו לפי היכולת שלהם ולפי הרצון שלהם ועד כמה הם מרוצים מהעבודה שלנו. עשינו את זה במשך שבוע והרווחנו יחד 700 שקל, ואנחנו מתכוונים להמשיך עם זה בשבוע הבא. חשבנו גם על גיוס המונים לאחר שנתייעץ עם כמה מומחים ונעשה הערכה לכמה כסף אנחנו צריכים. אנחנו אמורים לטוס בנובמבר יחד למזרח, אבל ייתכן שנדחה את הטיול, תלוי איך הסטארטאפ יתקדם".

ספר קצת על הרעיון שלכם לסטארטאפ.

"חשבו לקחת את הרעיון של AirBnB, אבל במקום דירות להשכרה זה יהיה חניות להשכרה. אנחנו מתכוונים לפנות לבעלי חניות בטאבו סמוך לבתים ובנייני דירות שלמשל לא משתמשים בהן בבוקר כשהם בעבודה או אנשים שנמצאים בחו"ל למשל. נעשה עם אותם אנשים חוזים והם בעצם ישכירו את החניה שלהם לאנשים אחרים באיזור שצריכים אותה למשך זמן מסוים. יש אפליקציה שעובדת בתל אביב ומציעה לך מקומות חניה פנויים ברחוב ונותנת לך מידע על החניונים הכי זולים, אבל רעיון כמו שלנו עוד אין. אנחנו מתכוונים להקים אפליקציה שתאפשר לאנשים שמחפשים חניה באיזור מסוים לקבל הצעה לחנות בחניה פרטית של מישהו לזמן מסוים. אביאל הולך לסדנאות של אלון אולמן ולומד את תחום היזמות ובהשראתו הוא חיפש רעיונות. אנחנו אמורים לפגוש מומחים בשבועות הקרובים ולבחון את השטח. גם האפליקציה וגם הייעוץ עולים כסף שאותו אנחנו מנסים עכשיו לגייס".

אם אתם מעוניינים בשירותים של דור כהן ואביאל בלכר אתם יכולים ליצור קשר עם דור בטלפון: 052-7252909.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר