משה פדלון. צילום עזרא לוי

הפוסט המפתיע של פדלון: האם הרצליה תצטרף ליוזמת התחבורה הציבורית בשבת?

אתמול פירסמנו כי עיריית הרצליה לא ממהרת להצטרף למיזם התחבורה הציבורית האזורי שמנהיגה עיריית תל אביב ושצפוי להתחיל לפעול בתחילת 2020. פדלון היום: "אפגש עם חולדאי כדי להבין את המשמעויות ונמצא את הדרך הנכונה להתחבר למיזם"

פורסם בתאריך: 16.10.19 14:05

ראש עיריית הרצליה משה פדלון כתב היום (רביעי), לפני שעה קלה, בעמוד הפייסבוק שלו, שיתמוך בחיבור קו הקיץ שמפעילה העירייה בשבתות ובחגים למיזם המטרופולוני של תחבורה ציבורית בשבתות שיזמה עיריית תל אביב.

אתמול, נזכיר, פירסמנו כי לפי דיווח בעיתון דה מרקר עיריית הרצליה לא ממהרת להצטרף למיזם התחבורה הציבורית בשבת שמנהיגה עיריית תל אביב ושצפוי להתחיל לפעול בתחילת 2020. ההיסוס של העירייה זכה לביקורת של חברי מועצה ושל תושבים שביקשו לחבר את העיר ליוזמה. כמו כן, העלו תושבים עצומה לרשת הקוראת לעירייה להצטרף למיזם.

לפי הדיווח של הכתבת מירב מורן, בחודשים האחרונים פנו נציגים מטעמו של ראש העיר תל אביב, רון חולדאי, לערים השכנות ולכאלה רחוקות יותר והציעו להן לשתף עמם פעולה כבר בשלב התכנון, הנעשה בימים אלה, במטרה להרחיב את השירות ככל שאפשר. בעיריית הרצליה, נכתב בדה מרקר, טוענים כי כדי להצטרף למיזם עליהם לבחון את היבטיו התקציביים. "להפעלת מערך הסעות בשבת יש השלכות רבות, כמו האם התושבים רוצים שיהיו אוטובוסים בשבת? מהי מידת הביקוש לכך? האם העירייה ערוכה תקציבית ליוזמה? ועוד", מסרה העירייה, "רק לאחר תהליך של שיתוף הציבור, ניבחן את כל האמור ונקבל החלטה שתהיה לטובת כלל הציבור".

בעמוד הפייסבוק שלו כתב פדלון היום (רביעי): "קו הקיץ החל לפעול בשנת 2016 ומשמש את תושבי העיר במעבר בין נקודות מרכזיות בעיר בשבתות ובחגים", כתב פדלון, "הפעלתו מתוקצבת וממומנת מכספי ציבור משלמי המיסים בהרצליה. כראש העיר, אתמוך בחיבור בין הקו הקיים בהרצליה לבין קווי האוטובוס אותם יוזמת עיריית תל אביב. נקודות אלו יאפשרו נסיעה של תושבי העיר הרצליה למטרופולין תל אביב וכן יאפשר את הגעתם של תושבי מטרופולין תל אביב לחופי העיר הרצליה. התוכנית טרם הוצגה לי ולהנהלת העיר. בימים הקרובים אפגש עם ראש עיריית תל אביב, מר רון חולדאי, כדי להבין את המשמעויות ונמצא את הדרך הנכונה להתחבר למיזם".

בעמוד הפייסבוק של מרצ הרצליה נכתב כי "מרצ התנועה הירוקה מברכים על החלטתו של פדלון לתמוך במיזם של תחבורה ציבורית בשבת. נושא זה, הינו אחד היעדים המרכזיים שהצבנו לעצמנו בקדנציה הנוכחית. החלטה זו הגיעה כפועל יוצא מעבודה מאומצת ומשיחות ודיונים שנערכו בין מחזיקת תיק התחבורה דניאל אייזנברג, סגן ראש העיר עופר לוי, וחבר המועצה יהונתן יסעור לראש העיר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. יוסי חיים

    מי מאמין לפדלון כישלון. את הביצים שלו נתן לחב״ד ולדתיים בקואלציה. הם ראש העיר הוא רק בובה על חוט. לא תהיה תחבורה בשבת!

  2. שוקי

    צריך לעשות סטארטאפ של דרוזים, צ'רקסים, מוסלמים, נוצרים,… שיקרא "עם של שבת" (או "גוי של שבת").
    הם יפעילו קואופרטיב תחבורה בשבת בשיתוף עם העיריות הדואגות לתושביהן.
    כך רוב הטיעונים המוזרים של המפלגות החרדיות על עבודה בשבת יפלו.

    ויפסק החוק החרדי-ימני הבלתי כתוב: "רק למי שיש רכב (או מספיק כסף) מותר לחלל שבת".

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר