הנחש שנראה ברחוב זיסו ביד התשעה

עשרה מטרים מגן ילדים: נחש תועד ביד התשעה. תושב הרג אותו

את הנחש ראה אחד מתושבי השכונה בסמטה שליד רחוב זיסו 32. התושבים פנו למוקד העירוני ולמקום הגיע במהרה לוכד נחשים מטעם העירייה שפינה את הפגר. לפני חמישה חודשים תועד נחש בגינת משחקים בשכונה

פורסם בתאריך: 6.11.19 08:15

נחש תועד אתמול על ידי תושבים בשכונת יד התשעה בהרצליה. הנחש נראה אתמול, בסביבות השעה 18:00, על ידי אחד מתושבי השכונה בסמטה שליד רחוב זיסו 32, כעשרה מטרים מגן ילדים, והרג אותו. אחד התושבים סיפר כי התושבים פנו למוקד העירוני ולמקום הגיע במהרה לוכד נחשים מטעם העירייה שפינה את הפגר של הנחש.

מעיריית הרצליה נמסר: "הרצליה היא עיר עם הרבה טבע ושטחים ירוקים. במקומות בהם צמחייה סבוכה יש לגלות עירנות, במיוחד בתקופות של חילופי עונות. בכל מקרה של גילוי נחש יש לפנות מיידית למוקד העירוני בטלפון 106 ואנחנו נפעל לטיפול".

התושב מספר גם כי לפני כשבוע ראה נחש דומה כ-500 מטר מהמקום הזה, והרג גם אותו. נזכיר שבחודש יוני תועד בגינת המשחקים יואב שברחוב זיסו בשכונה נחש מסוג לא ידוע, בשעות הצהריים. בסרטון שצילם ככל הנראה אחד הילדים שפקדו את הגינה, ושהופץ בווטסאפ בקרב תושבי השכונה, נראה הנחש בבירור. תושבים דיווחו אז שצוות של עובדי עירייה הגיע למקום וסגר את הכניסה לגינה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר