בית הקפה במרכז הספורט אפולוניה

התוכנית הוקפאה: לא יהיו חדרי כושר וחוגים בקאנטרי אפולוניה. ומי יפעיל את בית הקפה החדש?

בעיריית הרצליה מסבירים שהחוגים המתקיימים בבית הספר יצחק נבון הסמוך מספקים מענה לתושבים. בתוך כך הולכת ונשלמת בנייתו של בית הקפה החדש במרכז הספורט

פורסם בתאריך: 11.11.19 08:26

עיריית הרצליה הקפיאה את התוכנית להקמת חדר כושר וחדרי חוגים בקומה השנייה במרכז הספורט אפולוניה, שברחוב אלתרמן בעיר. כך מסרה העירייה בתגובה לצומת השרון, שהעביר לה תלונות של תושבים על כך שהבנייה המיוחלת טרם החלה. בעירייה הסבירו כי החוגים המתקיימים בבית הספר יצחק נבון החדש הסמוך, אמורים לספק מענה לתושבים.

"איפה חדר הכושר וחדר ההתעמלות שאמר לנו ראש העיר שייפתחו בשנת 2019?", אומר אחד ממנויי המרכז, "בחוג בית שהשתתפתי בו לפני הבחירות המקומיות האחרונות נאמר לי שבשנת 2019 ייפתחו חדר כושר וחדר התעמלות בקומה השנייה של מרכז אפולוניה. מאוד שמחתי וחיכיתי לזה, אבל עכשיו אוטוטו 2020 ולא נראה שזה יקרה. לפני חודש פגשתי את מחזיק תיק הספורט עופר לוי באקראי ושאלתי אותו מה קורה עם זה והוא אמר שיבדוק ויחזור אלי. פניתי גם ללשכה שלו אבל טרם קיבלתי תשובה".

בתשובת העירייה לצומת השרון, מסרה העירייה: "אכן היתה תוכנית להשלמת שתי קומות לחדר כושר ולחדרי חוגים, אולם לאור בניית בית הספר נבון שנותן שלל חוגים, ומתוך צורך בהסתכלות כוללת על המרחב כולו למיצוי נכון ומושכל של משאבי השטחים לצרכי ציבור (שטחים חומים) בראייה ארוכת שנים של הצרכים הציבוריים – התוכנית הוקפאה".

בתוך כך, מתקדמות העבודות להקמת בית קפה במרכז הספורט ומהעירייה נמסר כי אלה אמורות להסתיים עד סוף השנה. עלות הקמת בית הקפה כ-900 אלף שקלים, ומהעירייה נמסר כי הוא תוכנן כבר עם סגירת חורף, כחלק מהתכנון האדריכלי וכחלק מהביצוע. "המבנה יופעל על ידי זכיין שיבחר במכרז", מסרה העירייה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. גיא

    900 אלף עלות הקמת בית קפה?
    מישהו נפל על הראש בעיריה
    או שזה פשוט שחיתות ממדרגה ראשונה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר