שרון אסרף ז"ל (צילום: פרטי)
שרון אסרף ז"ל (צילום: פרטי)

הסייעת האהובה מהגן העירוני בהרצליה הלכה לעולמה בגיל 44

שרון אסרף, סייעת בגן העירוני "שדמה", אימא לשבעה ילדים, נפטרה ביום שישי האחרון לאחר מאבק במחלת ריאות קשה. אלפים ליוו אותה במוצאי שבת בדרכה האחרונה. ראש העירייה, משה פדלון, שספד לה בהלוויה הבטיח כי בעתיד ייקרא גן הילדים "שדמה שרון"

פורסם בתאריך: 8.8.23 11:50

"למה אישה בת 44 צריכה לעבור לעולם הבא ולהשאיר שבעה פרחים?", כך אמרה השבוע ירדן, אחותה הקטנה של שרון אסרף ז"ל מהרצליה, שנפטרה בסוף השבוע.

שרון הותירה אחריה את בעלה דייב ושבעת ילדיהם, שישה בנים ובת, בני 21-9, את אימה רחל ושלושת אחיה הצעירים ממנה: רועי, זהבית וירדן. באופן מצמרר, שרון נפטרה יומיים לאחר האזכרה לאביה מרדכי ז"ל, שנפטר לפני 27 שנים, בגיל שבו היא נפטרה.

שרון סבלה זה כשנה וחצי ממחלת ריאות שהכניעה אותה. לפני כחצי שנה התגלתה בגופה גם מחלת הסרטן, עליה התגברה באופן יחסי בעזרת טיפולים כימותרפיים. לפני מספר שבועות חלה הרעה במצבה בשל מחלת הריאות, והיא אושפזה בבית החולים בילינסון. בשבוע שעבר חלה החמרה נוספת, עד אשר ביום שישי האחרון, בשעות אחר הצהריים, היא נפטרה.

שרון ז"ל, בעלה והילדים (צילום: פרטי)

שרון ז"ל, בעלה והילדים (צילום: פרטי)

שרון הובאה למנוחות בבית העלמין הישן ברחוב פינסקר במוצאי שבת, כאשר על פי הערכה יותר מ-2000 חברים, בני משפחה ותושבים ליוו אותה בדרכה האחרונה, באחת ההלוויות הגדולות שהיו בהרצליה בשנים האחרונות.

שרון עבדה זה תשע שנים כסייעת בגן העירוני "שדמה" ברחוב גבעת החלומות בהרצליה הצעירה. בין המספידים הרבים בהלוויה היה גם ראש העירייה, משה פדלון, שהבטיח כי בעתיד ייקרא הגן "שדמה שרון", על שמה של שרון ז"ל.

שרון נאלצה להפסיק את עבודתה בגן בחודש פברואר האחרון לאחר גילוי מחלת הסרטן, וזאת בשל היחלשות המערכת החיסונית בגופה. אחותה ירדן סיפרה השבוע, כי מותה נחת על המשפחה בהפתעה ובתדהמה גדולה: "אמנם הייתה החמרה במצבה בשבועות האחרונים, אבל היינו בטוחים שהיא תחזור הביתה מהאשפוז. אף אחד לא תיאר שזה יסתיים במותה".

המשפחה מתגוררת ברחוב הר סיני בשכונת יד התשעה, בה שרון הייתה מוכרת מאוד. בשל מאות המבקרים יושבת המשפחה שבעה בבית הכנסת הסמוך "חללי מינכן", הסמוך לבית.

 

 

ירדן, ספרי לנו על אחותך הבכורה.

"שרון הייתה אהובה על כולם, בן אדם עם הלב הכי גדול שיכול להיות. מעולם לא הוציאה מילה רעה על אף אחד, אישה של לב ענק ונתינה. היא גידלה את שבעת ילדיה למופת, אם זה בפן החברתי, בבתי ספר או בצבא, תמיד דאגה להם להכל. היא תמיד הסתדרה כמו לביאה ומעולם לא הרימה ידיים. עד שהילד האחרון לא נכנס הביתה, היא לא הלכה לישון. הילדים היו הכתר שלה. האהבה שהרעיפו עליה בחייה באה לידי ביטוי בכמות האנשים הגדולה בהלוויה ובשבעה. זה לא דבר שהפתיע אותנו, כי אנחנו יודעים כמה אהבה הייתה סביבה כל הזמן".

אילו דברים שמעת עליה בשבעה שהפתיעו אותך?

"לא יודעת אם היו דברים שסיפרו עליה והפתיעו אותי, כי אני יודעת מי זאת אחותי הבכורה. היא כבשה את ליבם של הילדים בהם טיפלה ושל הוריהם, ואנחנו שומעים עליה רק דברים טובים. היא הייתה מקבלת מהילדים מכתבים וברכות, היא הייתה סייעת אהובה מאוד ואין לי ספק שהיא תחסר להם מאוד בגן".

ילדיה מעכלים את האסון?

"הם עדיין לא מעכלים שאימא שלהם לא תחזור. נכון שאין תחליף לאימא, אבל אנחנו נהיה שם תמיד בשבילם. היא תסתכל עלינו מלמעלה ותראה שנהיה כמו אגרוף אחד חזק ולא ניפרד לעולם. לא נשאיר אותם לרגע אחד לבד ותמיד נהיה שם בשבילם בכל מה שיצטרכו כמשפחה מגובשת ומאוחדת לנצח".

שרון אסרף ז"ל (צילום: פרטי)

שרון אסרף ז"ל (צילום: פרטי)

זהבית ספדה לאחותה הבכורה בהלוויה: "אהובה שלנו, תמיד היית ותהיי מודל לחיקוי עבורנו, אשת חיל, צנועה וענווה, מלאה בטוב, מסורה למשפחתה ולסובבים אותה. את ודייב הקמתם משפחה לתפארת. שבעה ילדים, שכל אחד מהם הוא עולם ומלואו. השרשתם בהם דרך ארץ, אהבת התורה, כיבוד אב ואם ומה לא. אתמול, שעתיים לפני כניסת שבת, הבנת שהסוף קרב. ביקשת את דייב והילדים, לא עצמת את עינייך עד שלא ראית את כל ילדייך, והם נכנסו בזה אחר זה להיפרד ממך. אנחנו מבטיחים לך שנישאר אגרוף אחד, מאוחדים ומלוכדים שנמשיך את דרכך וננצור אותך בליבנו לעד".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר