צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

חודש וחצי אחרי האירוע ביוחנני: נעצר חשוד בהטרדות כלפי קטינות

בראשית נובמבר הזהירה מנהלת יוחנני את ההורים כי אדם חשוד מנסה לפתות תלמידות, ומציע להן עבודה בדוגמנות או הופעה בטלוויזיה. ביום חמישי נעצר חשוד ואז התברר: המקרה ביוחנני הוא לא היחיד

פורסם בתאריך: 8.12.18 17:21

משטרת גלילות עצרה ביום חמישי חשוד בביצוע הטרדות כלפי קטינות באזור הרצליה ורמת השרון. החשוד, בן 33 מאזור הרצליה, נהג על פי החשד לשבת ברכבו ולהציע לקטינות בנות 12-10 להיות דוגמניות או לשחק במשחק סליים, ואף הציע לאחת מהן להיכנס לרכבו. עם מעצרו ביום חמישי נתפסו ברשות החשוד, על פי הודעת המשטרה, "ציוד אלקטרוני ומשחקי ילדים".

בדיון בבית משפט השלום בתל אביב, הוארך מעצרו של החשוד עד יום שני (10.12). המשטרה חושדת כי יש מקרים נוספים אשר טרם דווחו ומזמינה את הציבור להתלונן בכל תחנת משטרה. בית המשפט נעתר לבקשת הסניגור של החשוד ואסר לפרסם את פרטיו.

נזכיר, כפי שפורסם לראשונה בצומת השרון בראשית נובמבר, מנהלת בית הספר יוחנני בהרצליה הזהירה את ההורים כי אדם מנסה לפתות תלמידות כיתות ו', סמוך לבית הספר. לפי ההודעה, האיש פונה בשאלות לתלמידות כיתות ו', כגון: האם הן אוהבות סליים, האם הן מחפשות עבודה כדוגמניות ואם הן מכירות מישהי שרוצה להופיע בטלוויזיה. בהודעה נכתב כי החשוד הוא גבר קירח עם זיפים הנוהג ברכב לבן ומסתובב ברחובות הסמוכים לבית הספר בשעות הצהריים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר