אוגרים מים בהרצליה
אוגרים מים בהרצליה

העירייה: "לא היו שיבושים באספקת המים בשל עבודת הכנה יסודית של מי הרצליה"

תושבי הרצליה נשמו אתמול לרווחה כשהתברר שהמים זורמים בברזים כרגיל. יחד עם זאת, היו כאלה שהתרעמו על כך שאגרו, בהוראת העירייה, כמויות גדולות של מים שנותרו ללא שימוש

פורסם בתאריך: 16.4.19 07:34

תושבי הרצליה נשמו אתמול לרווחה כשהתברר שהחשש משיבושים באספקת המים ברחבי העיר – בעקבות תיקון נזילה בצינור מים ראשי של מקורות באזור כפר סבא – לא יתממש והמים זורמים כרגיל בברזים. יחד עם זאת, היו תושבים שהתרעמו על כך שאגרו, בהוראת העירייה, כמויות גדולות של מים שנותרו ללא שימוש.

אחד התושבים כתב בפייסבוק ודאג לתייג את העירייה: "הבטיחו הפסקת מים בעיר מאתמול ב-22:00 עד היום ב-16:00. החל משעות הערב הילדים התחילו להעמיס נוזלים. התקלחנו פעמיים, ליתר ביטחון. קילחנו גם את הכלבה. קניתי שישיות מים שיכולים להספיק למתקפה כימית. אגרתי מים שיכולים להספיק לשנת בצורת. ולא היתה הפסקת מים. עיריית הרצליה – מוזמנים לקנות ממני בחזרה 2 קוב מים". תושבת אחרת כתבה: "מי הרצליה בטח חוגגים על בזבוז המים של כל תושבי העיר מאתמול … ובברזים זורמים המים כרגיל. תודה לאל". ומישהי כתבה: "תרגיל מימי מסריח". אחר כתב: "גם אנחנו תוהים מה לעשות עכשיו עם כל הגיגיות והדליים, חשבנו להשקות את הגינה אבל גם ככה יורד גשם".

אוגרים מים בהרצליה. צילום מתוך הפייסבוק

בעיריית הרצליה הסבירו אתמול שהסיבה שבגללה לא היו בסופו של דבר שיבושים באספקת המים היתה מאמץ מיוחד של תאגיד המים מי הרצליה. "לשמחתנו, מהלך העבודה על הצינור לא יצר שיבושים באספקת המים לעיר, זאת בשל עבודת הכנה יסודית של תאגיד מי הרצליה אשר פעל למילוי כל הבארות בעיר ולהפעלת בריכת מים נוספת בגליל ים – הכנה זו הביאה לכך שלא הורגשו בעיר שיבושי מים", מסרה העירייה אתמול בצהריים. את ההודעה סיימה העירייה בהמלצה: "לתושבי העיר שאגרו מים מראש אנו ממליצים – אל תשפכו את המים – השתמשו בהם לצרכיכם השוטפים או השקו את העציצים, בברכת חג אביב שמח".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר