שלום גנאח

עד דמעות: צפו בסרטון של שלום גנאח, ניצול השואה משביב שאימץ את משפחת העובדת הזרה שנעצרה

בסרטון מרגש שהפיצו בני משפחת גנאח, תוקף שלום גנאח את שר הפנים וראש הממשלה על ההחלטה לגרש את אשורה אפריטה ושני ילדיה הקטנים, הנמצאים במעצר. הורי בית הספר ויצמן, שבו לומד הילד מיכאל, מתכננים לקיים הפגנה ביום שישי. וגם החברים שלו צילמו עבורו סרטון. צפו

פורסם בתאריך: 3.9.19 08:58

"בושה, איבדנו את כל העשתונות. אדוני שר הפנים, יש לך ילדים, יש לך נכדים, לך ותראה את המצב שלהם, בושה לך. ביבי היקר, חבל שהפסדת כמה קולות בגלל הש"ס שלך. עם מי שאתה הולך, ככה אתה גם תראה. אתה יורד מטה מטה. כשאני רואה את הילדים ככה, גם אתה יורד כמוהם".

כך אומר לשר הפנים ולראש הממשלה, בסרטון שהופץ אמש ברשתות החברתיות, שלום גנאח, תושב שכונת יד התשעה (שביב), בן 80, ניצול שואה, שאימץ את משפחת העובדת הזרה אשורה אפריטה מהרצליה, הנמצאת עם שני ילדיה במעצר לקראת גירוש. גנאח ביקר אותם אתמול בבית הסוהר גבעון שם הם כלואים, והוא ומשפחתו מסרו שבכוונתם לממן את הערבות של האם והילדים.

בתוך כך, ההורים בבית הספר ויצמן, בו לומד מיכאל בן התשע, מתכננים לקיים הפגנה נגד הגירוש ביום שישי הקרוב, בשעה 11:45, מול השער הראשי של בית הספר. ביום ראשון מתכוונים בני משפחת גנאח וההורים מבית הספר ויצמן לבקר את האם והילדים בכלא.

בסרטון מספר גנאח כיצד סייע למשפחת אפריטה בתרומות של מזון ואמר: "אני כמעט גידלתי את הילדים האלה. לא ייתכן שמדינת ישראל יהיו דברים כאלה מה שאני ראיתי. גדר מעל שש-שבע מטר. בושה וחרפה. שר הפנים שיהיה בפנים ולא ילדים כאלה. בושה וכלימה לו".

צפו בחבריו של מיכאל אפריטה מבית הספר ויצמן:

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רחלי דלגדו

    איזה איש נדיר אתה שלום.. יש לי את הזכות להכיר אותך מילדות.. אני מבינה אותך.. אתה שובר לי את הלב

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר