שיגור רקטה מעזה, היום. צילום: STRINGER/רויטרס
שיגור רקטה מעזה. צילום: STRINGER/רויטרס

ירי טילים למרכז. המקלטים בהרצליה נפתחו, הלימודים מתקיימים כסדרם למעט טיולים

הבוקר נורו טילים לעבר איזור המרכז ונשמעו אזעקות בתל אביב ובמספר ערים בסביבה. הלימודים בוטלו בכל גוש דן ודרומה ממנו. עדכונים שוטפים באתר

פורסם בתאריך: 12.11.19 08:16

הלימודים בכל גוש דן ודרומה מגוש דן בוטלו הבוקר, זאת בעקבות ירי טילים מרצועת עזה לעבר המרכז הבוקר. עיריית הרצליה פתחה את המקלטים הציבוריים (לרשימת המקלטים הקליקו כאן) אך הלימודים מתקיימים כסדרם, למעט טיולים וסיורים מחוץ לעיר.

בלילה הייתה פעולת חיסול ברצועת עזה, צה"ל תקף מבנה בו שהה בהא אבו אל-עטא, מפקד החטיבה הצפונית בזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלאמי. שני בני אדם נהרגו בתקיפה, ובהמשך אישרו בעזה כי הוא ביניהם. בערך בשעה שבע בבוקר נשמעו אזעקות בגוש דן ואזרחים דיווחו על קולות נפץ בתל אביב, ייתכן כי מדובר ביירוטים של כיפת ברזל. בין היתר נשמעו אזעקות בתל אביב, בראשון לציון, חולון וביישובים רבים נוספים במרכז. הלימודים בוטלו מהדרום ועד גוש דן. כמו כן ביטל פיקוד העורף את העבודה במקומות לא חיוניים מהדרום ועד למרכז.

מעיריית הרצליה נמסר: "עיריית הרצליה פתחה את כל המקלאים הציבוריים. העירייה קשובה להנחיות פיקוד העורף ובשלב זה מתקיימים הלימודים בעיר. כל הטיולים כמובן בוטלו. רהע משה פדלון מסר כי העירייה וכל הגורמים המקצועיים ערוכים גם למצב חרום וכי הערכות המצב בשלב זה משתנות על פי השטח. אנו קוראים לתושבים להיות קשובים לכלי התקשורת".

איזור ההתרעה וזמן כניסה למרחב המוגן בהרצליה:

אזור ההתרעה של הרצליה במקרה של אזעקות נקרא "הרצליה" ויופץ באמצעים השונים כמו אזעקה (על ידי צופרים), אפליקציית פקע"ר, טלוויזיה, רדיו אזורי, רדיו מקומי, אתר פקע"ר. זמן כניסה למרחב המוגן 1:30 דקות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר