תמונות שצולמו היום בבית של משפחת נדלר ברחוב יצחק שדה בהרצליה

"כל תרומה תתקבל בברכה": ביתה של משפחת נדלר נשרף כליל, תושבי השכונה מתגייסים לעזרתה

המשפחה, ששכלה את בנה לפני חצי שנה, כמעט איבדה גם את ביתה בשריפה שפרצה ביום חמישי שעבר וגרמה לנזק כבד מאוד. כל הפרטים להעברת תרומות ולסיוע נוסף

פורסם בתאריך: 24.11.19 17:20

תושבי שכונת נווה עמל בהרצליה נרתמים לעזרת משפחת נדלר, שביתה נשרף כליל ביום חמישי האחרון, ומגייסים כסף למען שיפוץ הבית. "לאנשים שיש להם לב ענק ונתינה גדולה", כתבה חגית טביב-מיסיס שמגייסת עבורם כסף לשיפוץ, בקבוצות הוואטסאפ של השכונה, "נחשפתי לאחרונה למשפחה מקסימה שעברה אירועים טרגיים בתקופה קצרה. אובדן הבעל לפני מספר שנים ממחלת הסרטן. אובדן בן לפני חצי שנה בתאונה דרכים. וכעת שריפה שהשמידה את הבית ותכולתו כליל עד היסודות. אף אחד לא בוחר לאיזו משפחה להיוולד ואף אחד לא בוחר איך יראה סרט חייו. מה שכן אנו בוחרים זה איזה אנשים אנחנו רוצים להיות. אני מזמינה אתכם להיות אנשים טובים ושלחי אמת ולתת תרומה אמיתית לאנשים שבאמת זקוקים לזה. כל תרומה תתקבל בברכה".

בית משפחת נדלר, היום

"הייתי בבית היום בבוקר וזה פשוט קטסטרופה", מספרת חגית טביב-מימיס, קרובת משפחה של משפחת נדלר, "פשוט כואב הלב. דליה איבדה את בנה חגי לפני חצי שנה ואת בעלה לפני כמה שנים, וכל הזיכרונות מהם נמצאים בבית הזה. הבית נשרף כליל ולא היה להם ביטוח. לא ייאמן איזה נזק יכול לגרום מטען של סלולרי. לא ברור לנו כרגע לקראת מה אנחנו הולכים. אנחנו צריכים לפתוח את הקירות ולראות אם תשתיות החשמל והאינסטלציה נפגעו בכל הבית. הנזק שנגרם לבית, ללא התכולה, מוערך במאות אלפי שקלים ואנחנו מנסים לגייס אותם בשביל השיפוץ. מה שהכי אקוטי עכשיו זה לפנות את כל הפסולת שיש שם. בשלב מאוחר יותר, אחרי שנשפץ את הדירה, בוודאי נצטרך עזרה עם תכולת הבית. כרגע אין לנו איפה לאחסן תרומות של רהיטים, מוצרי חשמל ודברים אחרים. דליה שוהה כעת אצל משפחתה בצפון שדאגה לה לבגדים, ואנחנו רוצים לשפץ את הבית כמה שיותר מהר ולאחר מכן לדאוג לתכולה שלו כדי שהיא תוכל לחזור לביתה. המשנה לראש העירייה, יוסי קוממי, מנסה לסייע למשפחה מול העירייה, קבוצת עמליה מנסים לסייע במה שאפשר ויש הרבה אנשים טובים שמציעים עזרה".

כל מי שרוצה לתרום ולסייע מוזמן ליצור קשר עם חגית טביב-מיסיס בטלפון 054-7917801‬.

ניתן לתרום כסף דרך הפייבוקס בקישור כאן.

או ישירות לחשבון הבנק על שם דליה נדלר שמספרו 2689678, בסניף מספר 72 של בנק איגוד (מספר הבנק 13).

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר