חבריו של מיכאל אופרטי מקבלים את פניו בבית הספר
חבריו של מיכאל אופרטי מקבלים את פניו בבית הספר

מרגש: צפו במיכאל אופרטי מגיע לבית הספר אחרי שלושה שבועות במעצר

קבלת פנים מרגשת במיוחד חיכתה למיכאל, תלמיד בית הספר ויצמן, שנעצר עם משפחתו לקראת גירוש לפני תחילת הלימודים. המשפחה שוחררה אמש בערבות, ההליכים נגדה ממשיכים

פורסם בתאריך: 20.9.19 13:13

אישורה אופרטי, העובדת הזרה המתגוררת בשנים האחרונות בשכונת יד התשעה בהרצליה, ושני ילדיה – תלמיד בית הספר ויצמן מיכאל ואחותו שירה בת החמש – חזרו אמש, בלילה שבין חמישי לשישי, לביתם לאחר ששוחררו בערבות. את הערבות, בסך 35 אלף שקלים, אספו עבורם תושבי השכונה בני משפחת ג'נאח והורי בית הספר ויצמן שבו לומד מיכאל, שכבר חזר הבוקר ללימודים. ההליכים נגד המשפחה ממשיכים.

מיכאל אופרטי מגיע לבית הספר:

המשפחה נזכיר, נעצרה ביום חמישי, 29 באוגוסט, ומאז שהו בני המשפחה במעצר. לפני כשבועיים הצליח עורך דינם בהתנדבות דוד תדמור לעכב את הגירוש. למחרת, הפגינו הורים ותלמידים מבית הספר נגד גירושה של המשפחה.

"הלילה, ליתר דיוק באחת וחצי בלילה, אחרי קרוב לחודש של מאבק משפטי קשה, הצלחנו להביא לשחרורם ממעצר של אישורה אופרטי, של בתה בת הארבע ושל בנה בן התשע", מסר עו"ד תדמור, שפעל לשחרורם יחד עם עמותת הפליטים UCI, "אנחנו נגד גירוש ילדים שנולדו וגדלו כאן, והם ישראלים לכל דבר. אבל לפני הכל, אנחנו נלחמים בהכנסת ילדים קטנים לכלא. זה פשוט לא אנושי. לדעתנו – גם לא חוקי. הגשנו בחודש החולף שישה הליכים בעניין, ואינסוף בקשות ומסמכים. עכשיו אנחנו במחוזי תל אביב. אבל הפעם, בשונה מפעמים קודמות, קיבלה הפרקליטות את עמדתנו לגבי המעצר, והסכימה – בלי צו שופט – לשחרור בערובה. פגשנו גם אנשים טובים בדרך והיה מי שהקשיב וסייע". הוא הוסיף: "ברור לנו שרשות האוכלוסין תנסה בכל כוחה לגרש את שני הילדים הקטנים ואת אמם. אנחנו נמשיך להיאבק נגד הגירוש. תמיד נזכור מאין באנו. אבל עכשיו ננהל את המאבק כאשר ילדים בני ארבע ותשע לא יושבים בכלא, כאילו היו פושעים".

בני המשפחה מגיעים למשפחת ג'נאח, אמש:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר